Tuesday, November 9, 2010

respond dari PPSM

Baru je lps dapat surat cinta dari PPSM yg mengatakan;

Dengan ini dimaklumkan bahawa surat tuan berkaitan pendaftaran kelab telah selamat diterima dan telah mendapat perhatian pejabat ini untuk tindakan selanjutnya.

Daripada: Pejabat Pesuruhjaya Sukan Malaysia...

Hopefully everything will be fine la...anyway, sy nak sorang dua untuk teman jumpa Pengarah pesuruhjaya sukan nnt...untuk present tentang airsop..kalo ada experience tentang penbol pn ok la.. lebih kurang sama je 2-2 tu.. 

16 comments:

  1. Well done and best of luck. Better read up on the safety measures of airsoft and regulation of airsoft... It might help you when you meet with the Pengarah Pesuruhjaya Sukan... Anyways, best of luck.

    P.S. if there is a like button, i'll be the first one to click it... hahaha!!!

    ReplyDelete
  2. pokcik cadangkan bawak abg sabree tu..dia byk pengalaman dan byk idea idea yg bernas..yg bole diberi nanti..

    ReplyDelete
  3. lizard.. kau cuba tanye patty kalau2 dia boleh tolong.. sebab dia seorang perumpuaan dan ada pegalaman paintball jugak so baru ada seimbang sebab ada wanita yg main game airsoft ni.. saya bagi cadagan je jagan marah ye..

    ReplyDelete
  4. woaw.....thats awesome, patty a paintballer?

    ReplyDelete
  5. Aku dengan sukahati dan sukarela merelakan dan meredhakan diri nak ikut. Aku pegi present pakai kot sekali.

    ReplyDelete
  6. weiii korang jgn kacau daunnnn . nnt boss lizard hangin nnt ...... huhuhuhuhuhuhuhuhuhu . die mmg ade pengalaman main paintball ni ikut kate wak sabreeeee lee ... hehehehe

    ReplyDelete
  7. suppress ni siapa la..raziman ni siapa la pulak..pokcik x kenal la..pening kepala nama byk sgt tukar2 ni...huhuhu..org rekomen si sabree langsung tak dipedulikan..sibuk ke patty ajer la korang ni..mentang mentang la awek cun..huhuhu...abg sabree tu kira ensem apa..huhuhu..

    ReplyDelete
  8. wohoho...baru balik dari umah jiran...bawak M4. sekali...ambik ko, dia bawak kuar 9mm glock 17 siap bg pegang lg.

    ReplyDelete
  9. kalo patty nak join, aku bawak patty sorang je...lain takleh ikut.leh posing mcm Mr. & Mrs. smith..kan laling kan?

    ReplyDelete
  10. raziman ni tristan lh pakcik oiiii . ni name betul aku haaa . kalo sesape nk carik ni name aku kat akaun google .huhuhuhu

    ReplyDelete
  11. nak cari buat apa?ni mesti kes lari nikah gantung kat siam tu ek?kuikuikui..tahu la bro..sajer ajer..hik.hik..jgn la buat iklan cari jodoh kat sini..hehehe jgn marah.. ;p

    ReplyDelete
  12. dah2 semua. bila nak gi pesuruhjaya sukan. kalau lepas raya ni ok. lizard, patty dan aku sekali gi naik keta patty ok, kita gi sana cakap apa yg patut dicakap. lizard dgn patty cita aku akan backup bila korang dah takda idea nak cakap ok. setuju tak. kalau tak setuju aku tak nak gi hehe..

    ReplyDelete
  13. Semoga impian menjadi kenyataan. Majulah sukan AirSoft untuk negara.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.