Wednesday, November 10, 2010

Komitmen aku...

Salam,

Aku merupakan salah seorang Ambassador product baru TM "UNIFI" kalo korang tak caye, check sendiri melalui TM nye DB. Sejak berkecimpung dalam proses legalization ni, to be honest, every meeting UNIFI ambassador, aku skip pegi nganta borang lah, pegi IPD la...IPK la..Bukit Aman la.. sampaikan aku pn dah terkantoi dgn boss sendiri. TM Berhad ada satu system evaluate staff nye performance...so dlm system tu performance aku mmg drop...under 40% means...aku takkan dpt nyambung kontrak sbg staff TM menjelang hujung bulan 3 nanti...  Tapi aku tak penah pn merungut pasal memang ni projek yg aku sendiri buat..so kene tanggung. Sebagai manusia yg ada otak, atlease appreciate la sikit usaha aku yg tak seberapa nih..jangan nak ngondem je. Aku pn ade gak hati dan perassaan..kalo korang dok kondem, ibarat usaha aku sebelum ni mcm sampah. Sape tak marah? Mungkin korang tak dapat rasa ape yg aku rasa...Project tak tentu lulus..tp Kerja dah tentu tamat bulan 3 nanti.. Bukan nak mintak simpati...tapi gunakan otak yang tuhan bagi. TOLONG fikirkan masalah orang...aku ade gak life. Kalau ikutkan hati, dah lama aku tinggalkan bende ni sume...tapi kenangkan members2 yg slalu sokong tu, aku go on gak.. Duit dah banyak habis setakat ni..aku tak penah mintak se-sen pn daripada korang! BISNES?? baru bercadang nak markup price airsoft, dah beribu orang kondem...tu pun markup bersebab.. Finally, pade sesape yg nak mengondem tu, aku mintak maaf awal2 lg pasal for sure aku akan melenting..pasal? bace balik kat atas tu ape masalah aku...sume dah cerita. Ty..wassalam.

8 comments:

  1. aaaaa yg cite ni lagi sedih dari adik abg tu...x ada la nampak lawak sgt..hik.hik.hik..rileks la bro..jgn ambik port la diorang nak ckp apa tu..ckp ajer lebih..x per..janji ko tak mintak nasik kat diorang sudah la...persetan dan pergi mampos la dengan diorang tu..ko mulakan ni so ko selesaikan lah..x kisah la klu tak jadi pun..sekurang kurangnya kita dah cuba..tak macam diorang tu..ckp mcm bagus ajer..haprak pun tak ada...

    ReplyDelete
  2. arwah atok aku nye jampi..nak bg kuat smangat. legu legah pale sakit, orang gagah kuat bersakit...puhh... semangat den..

    ReplyDelete
  3. bagi pihak bobcatsniper.. kita dah mula hidupkan kelab ni dan jagan sesekali kita matikan kelab ni, buat sehabis2san untuk airsoft dan buat sejarah sekali dalam malaysia.. hidup lizardhunter hidup..

    ReplyDelete
  4. Stay strong my man, fuck the people who condemn. Told you before, don't really need to care about these so-called "experts" on airsoft or shit like that. We do what we do, and they do what they do. When the dust settles and legal, then we let them see for themselves the truth. no point trying to explain your point if they, in the first place, never even try to understand your motives, which is in WRITING.

    Its Simple to talk and Accuse. Try Getting Facts and Evidence to prove your point. Else You just look like an idiot behind a monitor. Typical Internet Cowboys.

    Don't Worry Lizard. Idiots Fill The World, Patience gets rid of them.

    ReplyDelete
  5. hi ling~ pepagi lg dah tgk blog ker?

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.