Saturday, November 13, 2010

Latest Update on Lizard meeting with IPSC

Setelah perjumpaan dengan Presiden IPSC Malaysia berjalan lancar, Lizard menerima response yg sangat memberangsangkan.

Antara lain ialah Kelab ini akan didaftarkan dibawah IPSC dan IPSC juga akan membuka satu division airsoft yang berdaftar di bawah kita untuk menubuhkan kelab airsoft di Johor.

Presiden IPSC bersetuju untuk melanjutkan isu menghalalkan airsoft di Malaysia kepada Dato' Sri Hishamuddin Onn agar satu tindakan konkrit dapat diambil agar isu ini dibangkitkan secara positif serta merangka samada akta atau satu undang2 khusus untuk menghalalkan airsoft.

Ada beberapa isu lagi yg dibincangkan ketika perjumpaan tersebut yg kendian akan diterangkan lbh detail lagi oleh Lizard.

Beliau mengucapkan terima kasih pada yg membantu serta beliau kirim salam je pada semua disebabkan beliau masih di Johor dan xde akses kepada internet.

Satu langkah lagi mendaki puncak dan tak lama lagi sampai la tu!

-Suppress

9 comments:

  1. taniah buat bos kita setelah berjaya melangkah lagi kedepan dgn keyakinan dan semagat perjuang 1malaysia. walaupun saya ni gemok badan besor otak kecik tapi saya tetap sokong bos kita bukan dari segi kewanggan tapi dari segi moral dan kata2 semagat untuk menjayakan apa yg kita semua impikan.. kita semua kena banyak2 berdoakan boss kita gi selamat dan berjaya pada semua benda2 yg dia lakukan. hidup lizard hidup kelab hidup semua.. MAJULAH SUKAN AIRSOFT UNTUK NEGARA 1MALAYSIA..

    ReplyDelete
  2. Akhirnya kan? Nak buat undang2 for airsoft! Bagus sgt la tu... Tahniah kpd lizrdhunter for his effort... dah nampak dah mimpi jadi kenyataan...

    Nak buat video untuk proposal lagi tak? boleh join sekaki! haha~

    ReplyDelete
  3. bagus lh dh settle satu halll . semoga perjalanan tuk halal kan bende ni berjalan lancar . klau ade club kat johor blh lah bukak satu club melaka heheheheh .

    ReplyDelete
  4. This is great news!I look forward to seeing this become a reality :)

    ReplyDelete
  5. good job,.
    http://airsoft-practical-shooting.blogspot.com

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.